PortalPortal  HomeHome  GalleryGallery  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 hai... saya main burung saja...

Go down 
AuthorMessage
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 12:46

What a Face inilah burung saya... hitam dan besa2 saja... kepada suma rakan recyle, silalah bg komen yg membina utk Pimp burung saya ni... hehehehe lol!

hai... saya main burung saja... Burung
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 13:12

mana sdh kancil kita geng????
1000t ka?
Back to top Go down
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 13:13

hehehehe... dlm prusis... afro
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 13:16

gila lah...
baru lah mainan...
klu dah puas men injin 2 nnt pas plak lg kat aku ah...
hehehe
Back to top Go down
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 13:27

hehehe... lama2 aku ni men vr4 ni masuk kancil... barulah kali... hahahaha
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
xiaomao
P License
xiaomao

Male
Number of posts : 170
Age : 31
Location : kk...Sabah

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 17:32

burung ni lama2 boleh terbang sudah tu,...hehehehe... Very Happy
Back to top Go down
jaguar
Moderator
Moderator
jaguar

Male
Number of posts : 503
Age : 35
Location : Run-now,Kk,Brunai
Job/hobbies : ubah2 keta

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 17:35

uinah...ada kancil lg..up gambar bah..

_________________
hai... saya main burung saja... Dsc00099
Back to top Go down
api696
P License
api696

Number of posts : 259

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 18:13

nampak simple tp cun...up lg bh pic bro... Cool
Back to top Go down
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 18:17

ba jay,enjin lama tmpt aku lg lah ah...heheheh..booking
Back to top Go down
Admin
admin
admin
Admin

Male
Number of posts : 320

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime5th May 2008, 19:14

Selamat dtg..

_________________
enjoy!! with recyclegarage
Back to top Go down
https://recyclegarage.forumotion.com
ara
P License
ara

Female
Number of posts : 133
Location : ~ nowhere ~

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 11:19

welcome welcome..

ahaha nnt la up topic what women wants k..

hottt tu ..ahahaa
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/silverish
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 12:23

hehehe... tq fren for supporting... harap kita dapat berforum dgn sihat ok... jaguar nantilah upload pic latest kancew tu... bodykit elpai dah buka... men standard jak kancil tu...

ara lama nda berbahas sama ko... ekekeke.... kita mantapkan forum ni... harap eberidey ada citer.. nda jugak boring kan... baru namanya berforum... ekekke

wai aku surung enjin kelisa king ko ndamau... akakakaka Very Happy
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 16:21

nda mo...nnt jak..hehehe...
Back to top Go down
kancilsilver

kancilsilver

Number of posts : 158

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 17:40

wai88 wrote:
nda mo...nnt jak..hehehe...

wai..test kita!!.. Laughing
Back to top Go down
http://doe.gov.my
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 18:14

malu ku test ngan kreta lawa.....
Back to top Go down
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 19:12

yg penting napas dari jantung tu... bukan lawa... hehehehehe
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
MarShella
L License
MarShella

Female
Number of posts : 111
Age : 32
Location : Sabah-Nilai, N.9
Job/hobbies : jobless

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 19:28

hello...
Smile
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/oneshella82
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 19:44

hi marshella... smart car fortwo... hehehe... thanks...

Falling for him once: Temptation....
Falling for him twice: Destiny.....
=)
Falling for him third time = u die... hahahaha
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime6th May 2008, 20:38

bukan laju keta ku jay..hehehe
Back to top Go down
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime7th May 2008, 02:11

menggelecek lagi ko sana... ekekekeke...
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime7th May 2008, 20:23

ndalah jay.mana bulih lawan sifu..
heheheh..
Back to top Go down
jaykcarlitos

jaykcarlitos

Male
Number of posts : 40
Age : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime8th May 2008, 12:18

yalah akulah sifu... hahahaha... sifu ngok ngek... tunjuk ajarku sifu... hehehehe... wai blum lagi ko fullblast enjin tu? jgn ko risau ba, tested bulih 38psi... tapi ko kena beli system bah...
Back to top Go down
http://www.sabomec.net
wai88



Number of posts : 40

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime8th May 2008, 12:59

hehehe...tgh cari bah skrg ni...5 button pun ok...janji ada system...1button ok ka?mcmana fungsi nya???
Back to top Go down
one star!
L License
one star!

Male
Number of posts : 44
Age : 32
Location : Causeway Bay

hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime16th May 2008, 16:45

welcome jay..malar ko saja..hahahah!!
Back to top Go down
http://www.smallcarlife.com/
Sponsored content




hai... saya main burung saja... Empty
PostSubject: Re: hai... saya main burung saja...   hai... saya main burung saja... Icon_minitime

Back to top Go down
 
hai... saya main burung saja...
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Main Roads Police checking Weight of Vans and Capacity of Towing Vehicle
» Painting the main Stand
» predictions regarding cm punk, other main eventers, the wwe title and wrestlemania
» Worst WrestleMania Main Event.
» Midcarders of Yesteryear= Main Eventers Today?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Recycle garage section :: Selamat datang-
Jump to: