PortalPortal  HomeHome  GalleryGallery  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)

Go down 
AuthorMessage
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 00:53

salam....
i'm a new member here...
salam perkenalan to every members...
i know bout this forum from 'marshella'.... kakak ter'chenta'... =)
i loooooooove to learn more bout cars....
tolong bg tunjuk ajar.... =)
thanx!!
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
dj raju
Moderator
Moderator
dj raju

Male
Number of posts : 430
Age : 30
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Skodeng

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 05:51

Welcome 2 d club .... he3
Vanakum ....

p/s: papar dekat mana , sya pun dari papar rabbit

_________________
OPTI CLUB SPORT TURBO
Back to top Go down
View user profile
Admin
admin
admin
Admin

Male
Number of posts : 320

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 17:28

welkom...

_________________
enjoy!! with recyclegarage
Back to top Go down
View user profile http://recyclegarage.forumotion.com
MarShella
L License
MarShella

Female
Number of posts : 111
Age : 31
Location : Sabah-Nilai, N.9
Job/hobbies : jobless

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 18:05

hey sis..

mmuahhh...

welcome..

enjoy ur stay here...

I love you flower
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/oneshella82
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 18:34

thanx so much people for the warm welcome!! =)
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
Admin
admin
admin
Admin

Male
Number of posts : 320

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 19:28

Ada baiknya guna format ni..tq

Nama :
Lokasi :
Jantina:

_________________
enjoy!! with recyclegarage
Back to top Go down
View user profile http://recyclegarage.forumotion.com
ara
P License
ara

Female
Number of posts : 133
Location : ~ nowhere ~

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime22nd June 2008, 21:59

welcome babe !!!

ehehehe..at last muncul jg ar Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/silverish
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime23rd June 2008, 01:10

Nama : sherry yusoff
Lokasi : papar, sabah
Jantina: pompuan..

huhuhu.... thanx everybody!!!

mo taw papar d mana??? cuba tnya marshella... dia taw 2... hahaha...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
kancilsilver

kancilsilver

Number of posts : 158

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime23rd June 2008, 08:40

welkom..huhuuh..papar?.
Back to top Go down
View user profile http://doe.gov.my
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime24th June 2008, 00:42

kancilsilver wrote:
welkom..huhuuh..papar?.


Very Happy knp??? hehehehe.... best wooo 2 tmpt....
hahahaha...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
MarShella
L License
MarShella

Female
Number of posts : 111
Age : 31
Location : Sabah-Nilai, N.9
Job/hobbies : jobless

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime25th June 2008, 13:01

sherry yusoff wrote:
Nama : sherry yusoff
Lokasi : papar, sabah
Jantina: pompuan..

huhuhu.... thanx everybody!!!

mo taw papar d mana??? cuba tnya marshella... dia taw 2... hahaha...

haha..napa pula tanya saya ni..muahaha... Question

ui..mcm sdp tau tu gambar.. Wink

jd bila lagi..hehe..

miss those moment....hehe.. Razz
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/oneshella82
dj raju
Moderator
Moderator
dj raju

Male
Number of posts : 430
Age : 30
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Skodeng

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime25th June 2008, 14:15

c kansil silver 2 org papar juga ... senang lah kamu org bjumpa ... sya org papar juga tpi jarang balik sana ... Very Happy

_________________
OPTI CLUB SPORT TURBO
Back to top Go down
View user profile
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime25th June 2008, 23:24

ui..mcm sdp tau tu gambar.. Wink

jd bila lagi..hehe..

miss those moment....hehe.. Razz [/color][/quote]




heheheheehee.... bla ko maw??? 2gu la aku pulang aaa.... hehehehhee
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
MarShella
L License
MarShella

Female
Number of posts : 111
Age : 31
Location : Sabah-Nilai, N.9
Job/hobbies : jobless

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime26th June 2008, 22:53

hehe..puas arr..sorang satu..haha..

cant wait...miss u already... Wink

owh,dj raju n kancil silver asal papar dr sebelah mana tu?
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/oneshella82
pirate turbo

pirate turbo

Number of posts : 32

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime26th June 2008, 23:34

welkom2..
Back to top Go down
View user profile http://www.smallcarlife.com
dj raju
Moderator
Moderator
dj raju

Male
Number of posts : 430
Age : 30
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Skodeng

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime27th June 2008, 02:59

MarShella wrote:
hehe..puas arr..sorang satu..haha..

cant wait...miss u already... Wink

owh,dj raju n kancil silver asal papar dr sebelah mana tu?

Sya dari kg buang sayang .... ( Apableh buat terlebih kasih sayang sampai dibuang2 )
C kancil silver dari pengalat ....

Ha3 .. marshella and sherry dari mana ?? Manatau raya nanti bleh dtg melawat ha3

_________________
OPTI CLUB SPORT TURBO
Back to top Go down
View user profile
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime27th June 2008, 10:41

MarShella wrote:
hehe..puas arr..sorang satu..haha..

cant wait...miss u already... Wink

owh,dj raju n kancil silver asal papar dr sebelah mana tu?


sorg 1??? gla... x lurus kta bejalan nanti... huhuhuhu....

iya... sblh mana aa??? mana taw ble kita trn2 minum kupi... hehehehehehe Razz
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
MarShella
L License
MarShella

Female
Number of posts : 111
Age : 31
Location : Sabah-Nilai, N.9
Job/hobbies : jobless

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime28th June 2008, 01:52

haha..tkt ka satu org satu? muahaha..

haha..minum2 kupi arr..sejak bila lagi ko minum kupi ni..hehe.. Razz

hehe..owh..org buang sayang sma pengalat pula..hehe..inda jauh tu dkt ja tu..hehe..

me n my sis tggl d kg takis...hehe...

haha..ada crita tu kg buang sayang tu kan sherry..hehe.. Very Happy

hehe..bah,nanti senang2 ble juga tt..ajak ara skali.. cherry
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/oneshella82
dj raju
Moderator
Moderator
dj raju

Male
Number of posts : 430
Age : 30
Location : Kota Kinabalu
Job/hobbies : Skodeng

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime28th June 2008, 12:04

ha3 ... kg takis , x jauh 2 .... aku pernah ingat skali mum ajak p tmpt orang kahwin dsana ... ha3 ... ada awek cantik btl ... psl 2 kg 2 masi lagi x dpt lupa sampai skg ... that was the 1st and last p sana .... ha3 ...

Bah set ... calling2 ja bah .... skg ni 24hour free ... klu c kansilsilver 2 tpaksalah dia berenang blik papar 2 ... Laughing

_________________
OPTI CLUB SPORT TURBO
Back to top Go down
View user profile
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime29th June 2008, 00:54

skrg tda la d kg..... jau kami 2 ni p betapa.... hehehehehee
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
one star!
L License
one star!

Male
Number of posts : 44
Age : 31
Location : Causeway Bay

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime11th July 2008, 21:49

welkam shery..urang papar plak ko ni..kekeke..lawa gambal mu isap sisha tu..slamat bekenalan..kekeke..njoy..cheerrss!! Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://www.smallcarlife.com/
sherry yusoff

sherry yusoff

Female
Number of posts : 14
Age : 30
Location : papar - tawau, sabah.
Job/hobbies : hang out and music!!

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime19th July 2008, 00:16

hihihi.... kin panas ja c onestar ni taw.... Razz
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sherry yusoff
api696
P License
api696

Number of posts : 259

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime5th August 2008, 14:44

welcome....enjoy...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Empty
PostSubject: Re: saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)   saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =) Icon_minitime

Back to top Go down
 
saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. =)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Recycle garage section :: Selamat datang-
Jump to: